Ridniningen idag!

Hej!
Idag red jag och Ronja, Ronja fick Dandelino och jag red Shannon.
Ronja får berätta hur det gick för henne men jag kan tala om hur det gick för mig! :)

Jag fick somsagt en ponny som heter Shannon, en C-ponny!
Det var riktigt längesedan jag red ponny, men det var kul.
I början kändes allt jättedåligt, gick inte alls bra, jag hade tillochmed fel sittsben!
Men när vi red på volter kände jag att det gick bättre och bättre, och när lektionen nästan var slut så var det inte alls långt ifrån tills hon skulle "komma igång" och arbeta i form.
Trots att jag inte fick henne att gå på "tygeln" så blev jag nöjd, jag hade bra frammåtbjudning och dessutom så blev jag för en gång skull nöjd med min ridning.
jag tycke själv att min sits har förbättrats enormt under denna terminen, vilket är kul!
Det var tyvärr ingen som kunde fota, kanske var bäst så...
men jag kan visa en bild från när jag hoppade henne innan sommarlovet förra året.


Fotograf: Johanna Gillberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0