Vad jag vill göra innan jag dör!

Bara för att jag inte har någon som helst aning om vad jag skall blogga om ...
men iallafall innan jag dör så vill jag gå 3 år på Plönningegymnasiet och utbilda mig inom hästsporten där. Efter att ha gått på Plönninge vill jag bli veterinär eller hästuppfödare. Om jag väljer att bli hästuppfödare så kommer jag antagligen att flytta till Irland och föda upp Connemaraponnysar.
Jag vill att mitt Stuteri skall bli välkänt så kommer jag att bli stenrik och sponsra Malin Baryard med en stor häst så kommer jag tjääna mängder utav pengar samtidigt som jag kommer se min polle på tv. Haha nej nu skojade jag lite :) Men jag skulle kunna tänka mig att skaffa stuteri.
Innan jag dör vill jag åtminstonne skaffa en häst och mina framtida barn kommer att få en ponny från allra första början!  Yoy know jag ska gifte mig med en bonde, hehe!
En hästbonde som har ett lyxstall! ;) Skulle vart fräckt om man hade dom möjligheterna!
men om detta inte går i uppfyllelse skulle jag kunna tänka mig att flytta ner till Spanien ett år och jobba på ett spanskt suteri :)
Detta var väldigt kort men ingen läser inläggen endå! ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0