Tummen upp eller ner ?

Tänkte nu gör a min första "Tummen upp / ner" vilket är det samma som en Hiss & Diss fast man har med bilder på ryttare :) Tänkte ta och hissa & DIssa 2 bilder just nu , men om du som läser detta vill bli HIssad/Dissad så skriver du bara ett mail till [email protected] :)

Bild 1

Utrustning:
Finns det något man kan säga ? Haha det tror jag faktiskt inte , en grimma och en sadel och ett lila/brunt schabrak, 100 poängare här! :D Din utrustning är faktiskt söt, röd jacka och en söt JOFA-hjälm! :) Hehe men bara för att du e så sör så blir det Tummen upp här! :)

Ryttarens sits:
Du sträcker faktiskt på dig! :) Hälen är inte nedtrampad och hästen står stilla x) Händerna sitter iaf ihop och har nästan rätt possition!

Helhet: Söt ryttare blir sötponny! :) Haha nej men riktigt cute bild :)
Så helheten häst blir Hiss/Diss :) Mren anatar att det är ponnyridning lilla söta JOhanna :D

Bild 2:

Utrustning:
Till hästen har du ett vitt schabrak, svart sadel & träns. Du själv rider med ett grått linne , ridstövlar och ett par blåa ridbyxor :) AAASFUULT! Tycker faktiskt det ser prydligt ut :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva :)

Ryttarens sits: Sitsen är KORREKT! Hästen går i en mjuk och stadig form och allt ser perfekto ut! Det enda du kan tänka på är att ha händerna mer ihop :) Du vet Gunilla tjatar på mig om det hela tiden så jag får väl tjata lite på dig med :)

Helhet: Fint!! :D Så dig blir det en riktig tummen upp på!
Bara en fråga som jag vill att du svarar ärligt på ;)

Om det skulle hända att dina ridbyxor skulle krympa ... Ja du kanske råkar tvätta dom 30 gånger på en dag... Så undrar jag om du skulle vilja skänka dom till fonden "RÄDDA EMMA" som går ut på att Emma gillar blåa ridbyxor :) Så jaa svara ärligt nu min beste venn! :) Hehe !


Kommentarer
Postat av: Johanna den bästa ;)

Om det skulle hända att dina ridbyxor skulle krympa ... Ja du kanske råkar tvätta dom 30 gånger på en dag... Så undrar jag om du skulle vilja skänka dom till fonden "RÄDDA EMMA" som går ut på att Emma gillar blåa ridbyxor :) Så jaa svara ärligt nu min beste venn! :) Hehe !



- du kan få de när ja skaffat ett par nya :D

2011-01-25 @ 19:20:57
URL: http://lifebehindthecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0