Svårlastad häst ?

Hejhej!
Nyss kommit hem ifrån stallet...
Jag och mamma skulle hjälpa våran granne med att flytta sin häst, hon har altså nu bytt stall :)
et var lite jobbigt eftersom det hade kommit hur mycket snö som helst inatt här är det säkert 2 decimeter eller något! Så a vi åkte ut till hennes f.d stall och hämtade in hennes häst som var helt galen! Jag trodde seriöst att jag skulle få mig en spark av han trots att han stod inne i hagen.
Han stegrade , bockade och hade världens överskottsenergi. Och när han skulle in i transporten tog det säkert 30 minuter! Men tillslut fick min granne orning på han och vi åkte iväg. Det var inga större problem för hon som körde att ta sig fram och när vi kom fram tilöl det nya stallet blev han utsläppt i en liten hage där han träffade en ny liten kompis! :D


Och idag drog även vargjakten igång! :(  H A T A!

Är ni för/emot vargjakt ?


Kommentarer
Postat av: Moa

HATA VARG JAKT :(<3

2011-01-15 @ 17:11:38
URL: http://palecolours.blogg.se/
Postat av: j

Han är en New forest:)

2011-01-15 @ 17:19:42
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0