Ronja Hagberg

helloo,
de e ja som e ronja då :)  ee ja kundea inte blogga igår för ja kom hem så sent och ja va
jätte trött oxå x)

a lite om mig då, jag är 14 år född 1996, oxå ridskoleryttare sedan ja va 4 år :)
då gick ja på ledgrupper på clareberg och har ridit där i hela mitt liv :)
min favvo häst heter Dandelina men kallas Dino, han är inte jätteny på clareberg
men han är en av dem nyaste hästarna där iaf :) en liten pigg och kickig häst
som gillar att galoppera x)

ja är oxå medryttare på en galoppör, han heter pedro :)  en busig häst som är ca 175cm hög
i mank höjd.

ja är en hoppryttare, älskar att hoppa :) men såklart rider ja dressyr mä, men tävlar bara i hoppning
vann clarebergan cup 2009 svår ponny, har vart ute på lokala tävlingar med min förra ponny Harlie
en c-ponny som jag inte rider längre.

a de va vell en del om mig då :)






Dandelino/Dino o ja







Pedro och ja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0