Ridstövlar till budgetpris!

Är du en av alla dom som vill ha ett par ridstövlar och kan ge ungefär 1500 kr för dom?
Här listar jag några fina läderstövlar till budgetpris, kanske du fastnar för några ?


PRIS:   1 299:-  649:-        
Stövel i läder med dold resår på båda sidor om dragkedjan. Insida i cambrelle.

Min åsikt:
Ser lite klumpig ut men den kan nog passa bra på dom flesta. Väldigt lik en stövel från Mountain Horse. Passar nog dom flesta som vill ha en Allroundstövel!

Bild & Källa - www.hooks.se


PRIS: 1299:-
Ridstövlar med snygg tight passform av Mjukt och följsamt läder med skinnfodrad Insida. Skaften finns i fyra olika varianter och Är dekorerade med strasstenar. Resår utmed Dragkedjan. Gummisula.

Min åsikt: På bilden ser dom faktiskt fina ut! Dom ser ut att vara tighta och smala vilket jag gillar! Dessutom är det lite bling-bling på stöveln :)

Bild & Källa - www.hooks.se


PRIS: 499:-

Allroundstövel fodrad med cambrelle. Dragkedja bak och resår utmed sidan. Mjukt syntetläder.

Min åsikt: Verkar vara en helt okej stövel man får för en 500-lapp! Ingen aning om hur dragkedjan håller, men stöveln ser ändå snygg ut ;)

Bild & Källa - www.hooks.se



PRIS: 1499:-
Dressyr/Allroundstövel i finaste italienskt läder med skinnfodrad insida. Resår utmed dragkedjan. Normal och vid. En snygg och mycket prisvärd ridstövel med de rätta detaljerna!

Min åsikt: Ser ut att vara en fin dressyrstövel. Skulle varit helt okej för mig om jag skulle vart dressyrryttare ;)
Bild & Källa - www.hooks.se
 

                                                        

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0