Outfit?

 Hejsan alla läsare! :)
Just nu har vi väl drygt 50 läsare eller något, kulkul eftersom bloggen är nystartad :)
Men just nu vet jag inte vad jag skall blogga om och ni kanske vill ha en outfit till er själva/till era hästar?
Vi tar emot "beställningar" till våran emailadress [email protected] .
I mailet kan du gärna ha med en bild på hästen (Ingen måste!),Färgönskemål, Om det ska vara till dressyr, hopp, fälttävlan etc. Samt hur mycket pengar du skulle kunna lägga på en outfit.
Vi gör dom såklart helt gratis, men vi visar ju vad varje sak kostar :)

Det som brukar ingå i mina outfits är stigbyglar , lindor/benskydd, Schabrak, boots + något som jag tycker matchar.

Så ta och maila till [email protected] och uppge gärna din bloggadress så publicerar vi den i samband med att outfiten publiceras :)
Skriv jättegärna om vi får publicera bilden på din häst med :)                                                                                           

                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0