Nyss kommit hem ifrån stallet!

Åkte ut till stallet runt halv fem för skulle rida lektion ;)
Fick Pippi och det gick inte alls bra! Haha vi arbetade på volter idag och eftersom det var trav nästan hela tiden så fick jag håll eftersom jag år väldigt tight innan ridningen.
Jag är lyckad det vet jag!
Haha undra om Ronja kommer blogga något idag!?
Hon skulle stanna i stallet och gå på hoppträning med Dino ^^
Kul för henne , skulle också vilja hoppa men kunde inte idag! men nästa vecka blir det ponny-hoppträning för mig och veckan därpå blir det häst-hoppträning.
Design och Header kommer dyka upp inom kort eftersom nu är bloggen sååååå ful! 

D A N D E L I N O

               Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0