Man blir lite sur ...

På en blogg, säger inte vilken men kan säga att det är en rätt så igenkänd hästblogg..
men där står det iaf fördomar om ridskoleryttare.
Det står b.la att en ridskoleryttare har Jofa-hjälm , ridhanskar m. noppror , plastridstövlar och att man vill vara förste-skötaren på en utav ridkolans hästar.
Detta stämmer väl ändå inte riktigt ?
Det enda som jag användes som dom har skrivit om en ridskoleryttare är handskar m. noppror för tappade bort mina handskar under Clarebergan Cup. Dom var av märket Roeckl ,det märket som har en hand på sina handskar ;)
För er som inte vet vilka jag menar så är det dom här:

Så det blir att köpa nya under Horse Show för dom brukar vara lite billigare då. För Orginalpriset ligger på 380-450 kronor vilket är en del och jag har en tendens att råka handla upp saker för alla mina pengar!

Kommentarer
Postat av: Moa

vilken blogg ? :D

2011-01-15 @ 19:04:30
URL: http://palecolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0