Hoppträning!

Hejhej! :) Precis kommit hem ifrån stallet! Först red jag lektion på Pippi , det var Dressyr och gick inte alls bra! I slutet var jag inte så jättelångt ifrån att få han att börja "få ner" huvuet , men det var jobbigt eftersom jag fick inte ha stigbyglarna för då viker jag bara benen :( Haha! Inte så kuul!
Menmen efter ett tag tog jag och la ner stigbyglarna ändå!
Ronja hade Dino :)
Efter att ha ridit lektion så var det dags för hoppträning. Jag fick Xenius och gick väl rätt så bra, vi var bara 5 i gruppen vilket gjorde att vi fick hoppa hela tiden! :)
Ronja fick även hon plats i gruppen efter mig så det var kul för henne! :D
Mamma filmade faktiskt hoppträningen och här kommer dom 2 bästa videoklippen.
Jag är personen med rosa/lila tröja ;)
Ååh jag kan inte ladda upp videos på bloggen! >__<


Bara några få suddiga bilder ifrån videosarna! ;/ Men får försöka igen senare! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0