D I N G L E !

Hejhej! Filmerna som jag utlovade från Dingle idag vet jag inte hur jag ska få över!
haha , jag är duktig. Men idag så fick jag rida en liten söt sprallig arab ;) Hon hette något på W men kommer inte på vad just nu! Och det gick inte såå jättebra ;/ Haha hon har varit tidigare galopphäst så hon höll huvudet högt och jag fick henne inte att gå i den form jag ville, men annars passade vi utmärkt eftersom jon gillade att det gick undan och hon hade örobna frammåt hela tiden i galoppen och jag satt visst och log jag med.
Idag fick vi även prova att köra :) Fick någon stor klumpedums! Haha!
Men tror inte att skolan blir mitt förstaval eftersom jag vill komma in på Plönninge! :)
Men ska klippa ihop en outfit just nu, SOM JAG VILL HA!:D
Var på Hööks förut och jag blev kär i massa grejor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0