Answer till VIIICCKKYYY! :D

Vackraste rasen?
ABSOLUTA favorit RASEN att rida ?
vad gillar ni bäst racea i skogen o bada med hästarna en härlig sommar uteritt typ barbacka eller så .
eller hoppträna för bra intruktör eller
dressyr träna för bra instruktör ? :)
ett/flera roliga minnen från hästryggen ?
om ni fick välja en ras att föda upp vilken skulle detdå vara?
om ni fick äga vilken hästras ni ville ,vilken skulle det då vara? :)

vad rider ni med för utrustning vid träning / tävling ? :)

vad gillar ni bäst ridskor eller stövlar ?

få ett par riktigt bra och dyra stövlar gratis eller en bra o dyr hjälm gratis?

HAHHAHA så kommer inte på några fler nu PÖÖSSS på er godingar ;*

BTW LÄNKA MIN BLOGGG !:D

För det första hur orkar du komma påå allt ? :O xD

Vackraste rasen - Typ Arab eller något ;) Frieser o typ såna hästar e med fina ^^

Favvorasen att rida
- Ponny- Connemara och Storhäst kanske e typ Svenskt halvblof eller något. Vet inte riktigt x) PRE hästar verkar med underbara att rida (a)

Raca i skogen elr bada?...
Askul att raca i skogen, haha! Och e kul att bada om man inte har lädertyglar som glider ut handen när hästen springer upp på land! Haha :D

Hoppträna/dressyrträna -
Hoppträna! ;) Helst för Gunilla :D Oh om det skulle blivit dressyr skulle jag slått till med Jan Brink! Eller så skulle jag valt Gunilla på båda. Men om jag bara ska välja en gren så tar jag hoppträning med Gunilla.

Roliga minnen - Har typ mängder x) Kommer bla ihåg ridlägret år 2008 med Ronja! Haha asså Ronja var väldigt duktig! Värmde upp sin häst i full galopp och så frömde hon om att Tittut hade förlorat sitt huvud!

Föda upp en ras - Connemaror! Ska ju kanske flytta till Irland! :D Asså när jag blir äldre och starta efget stuteri! ;)

Äga vikken ras - Spelar ingen roll. Helst inget kallblod ... Och helst ingen travare eftersom jag vill tävla. Men travare kan vara asfina dom med så dissar dom inte! :)

Utrustning - Vid träning har jag hjälm , väst , ridbyxor , ridbyxor , ridstövlar , ridhandskar & en tröja!  Tööfft va? ;)
Och vid tävling har jag Kavaj , hjälm , ridvääst ,  ridstövlar typ.

Ridskor/stövlar - Jag hatar ridskor! Hade ridskor inann jag fick stövlar och man får inte alls bra hållsak runt benet... Men mina ridstövlar e bäst! (a) Sorry till er som har ridskor, jag fick ju inte mina förrän iår och då har jag ju tjatat som en idiot ;)

Hjälm vs. väst - HJÄLM! har ju nya stövlar så jag vill ha en dyr hjälm :D

Pöösss tebax! <3
Och visst kanb jag länka fast du kommer knappast få någon besökare för ingen läser bloggen :( *snyfft*


BESÖÖÖK http://hholmvictoriaa.blogg.se/




Känner mig stor på den lilla pollen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0