Tomali :')

helloo,
jag stack till tomali älsklingen idag :')
först mådda ja så dåligt då ja knappt kunde gå
sen stack ja dit endå till Tomali ^^,

så söööt va han,  har aldrig sett honom o så tjock pälls
skit tjock och han va as sur så fort man rörde vid honom,
sen kom ja på att ja snacka med honom som jag gjorde med honom
i sommras,  haha så kolla han på mig jätte konstigt och sen buffa på mig,
sen kunde jag krama han och klappa honom hur mycka ja vill :'D as söööt !♥
stog med tårar i ögonen nästan en timma där borta :)

sen kom bill och sa att de fanns äpplen i källaren och att ja kunde ge dem ett var eller nått
ja ska stack ner, och så var katten där inne,  så hör jag hur massa trippanden och sånt på golvet så kom de fram en skit stor råtta,   jag höll ju på att dö eller nått :O
fan va äcklig den var och katten börja fräsa i skit,  blä!

aja tomali är min lilla älskling iaf  pöss




Jag och Tomali i sommras:



jag ser ut som en ål x)




jag hittar bara bilder när han stegrar nu typ :S




a nu hitta ja ett litet hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0