Scandinavium och nu e jag trött

Scandinavium har jag vart på dessa dagar :P
kom nyss hem kan man vell seja.

igår va jag där med vicky hände massa kul grejer typ
vicky armbåga Lisen Bratt i magen, skrek euw till en gubbe,
tappa en stor sallad bland alla folk o.s.v

träffa massa gjorde jag oxå :)
på dessa dagar har jag träffat sanna, irini, nadja, josefine,
Linnea, linneas mamma, camilla och hennes kompis, josefina,
felicia, chrille, Isabell från pa, nån jag inte vet va hon heter men e med henne på crk xd,
emma
.. jaja ni fattar xD


idag var jag där med nadja och mamma, så kom alex oxå :)
gick mest på mässan men har inte köpt nått en x)
de e illa, ska gå imorron mä så jag mst vila annars orkar jag inte.
men de mst ja för julia ska ju trävla ! vi hörs pöss


igår:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0