Pedro

helloo,

nu ska de skrivas lite,  ee lite sent men michael jackson va på TV och då kan man inte göra nått annat en att titta på min älskling!  skitsamma

eee tog bussen dit  tog en timma 
när ja skulle rida skulle ja kolla va dem andra hade ridit,
japp han har inte gått på 5 dagar. jä*lar!
han blir ju skitpigg om han vilar en dag lixom och + att med mig bockar han.
a och stegrar lite "pytte lite"

jaja de va bara slask ute typ x) så ja kunde ju rida om man säger så,
han va skitpigg, hade nån gångart som e helt knäpp,
tex, när man gör en dålig fattning så tar dem några konstiga steg,
så gör han helatiden typ,  as jobbig x)
så va de typ beckar där de ran vatten i vägen och dem kunde han inte gå över!
as farligt med vatten, hölpå att försöka få över honom i en kvart
sen hoppa ja av och sen kom ja typ inte upp igen x)
men de gjorde jag xp,  a så va han skit tossig och galen typ

men ja ramla aldrig av :P (y
sen hämta mamma mig :)

a nu sitter jag här borde igentligen sova mene ja orkar inte x)
aja hörs imorron om rundan  pöss♥



jä*la is ! -.-



naw pedro ställer sig alltid vid grinden när jag eller caroline kommer så vi inte behövet gå så långt ^^













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0