mycket ridning på sportlovet

helloo,
nu e de så att de kommer bli lita ridningar kan man säga
inte as mycke  men endå nått ;)



mitt schema ser ut såhär ;)

Ramsa: För er som inte vet vem Ramsa är, så är det en liten hund jag kommer passa
         får ju mer pengar och det är inte så svårt att gå ut med en hund till kl 3 eller nått

Pedro: Kommer stinga till pedro oxå, inte säger på att det är någon som kan fotta
        de tror ja inte på ens  men aa rida kommer jag ju göra ;)

Hopträning: Mä hoppträningen på fredagen kommer inte vara nått specielt
             det är ju lätt nivå och jag vill bara hoppa den för skojsskull ;P
             för nadja skulle vara med där.



aa det va vell det som va det vikriga
vi hörs ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0