Hagberg e kass

tja,
jag vet att jag inte har uppdaterat och så, mene jag mår inte så bra justnu
aja sen jag ramla av Dino har det hänt nått med mina revben..
va i stallet igår hoss Pedro, jag kunde inte rida eftersom jag fick ett anfall typ xd
så jag kunde inte andas eller nått så mamma va där och hämta mig.

ee och idag fick jag inte gå till skolan för läkaren o.s.v
men imorron ska jag på GBGHS med vicky :)
och på kvällen kommer nadja oxå :P
nice-nice

och på fredag kan jag inte rida för jag är på GBGHS med nadja heladagen
och jag kommer kanske på fredag oxå, fick en biljett av mina kompisar :P
ska ringa och höra med dem hur det blir
så ska jag skrika sönder rösten på lördag när lilla julia är med i GP-ponny :P
och så kommer jag på tisdag oxå med mamma ;)

alla dagar känns toppen   vi hörs för jag uppdaterar kasst  pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0