Fredagen

aa  de är en riktigt dålig uppdatering här!

aja  jag skrev ett inlägg innan jag gick och la mig i fredags
men de kom inte upp :s
så skriver det nu ist

ee  först gick ja inte till skolan lalala
aja sen stack jag till stallet träffa emma :)
stackan va skit försyld :(
aja så fick jag renomeé  red henne gick vell ganska bra
hon bralla inte nån gång x)  knäppa häst :P

aja sen kom nadja och så skulle ja hoppa tsm :)
ee då hade jag dino ^^,
gick tja inte jätte bra ibörjan han tvärstanna och så
men han är ju så försiktig med bommar på marken x)
och de va typ 4 bommar innan hindret och efter
aja sen gick de skitbra :)
så blev det lite höjd på det oxå :P
alltid kul ^^,   löve dino


gammal bild men endå på mig och dino:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0