Förlåt förlåt!

Åh herregud :(
Inte blivit något bloggande på en vecka! Jag ber verkligen om ursäkt! Men jag har inte haft tillgång till någon dator... Min dator har blivit hackad.. 53 pers trängde sig in på datorn och hackade b.la min facebook vilket har gjort att jag nästan varit rädd för att vara inne på internet.
Det är ju inte så kul att bli hackad och absolut inte roligt när facebooken blir hackad.
Jag har faktiskt saknat bloggen! Var verkligen kul att blogga här ... Men ja vi kommer faktiskt tillbaka :)
Haha Ronja har nog dött x) hon har inte uppdaterat sin blogg på typ en vecka :P
Eller så kanske hon med blivit hackad.
Just nu sitter jag inne på min mammas dator och bloggar snabbt :)
Inte för att jag riktigt vet vad jag ska skriva...
är ju typ den 2a februari idag , inte alls lång tid kvar till horseshow! Har hört att dom ska ha en bloggmonter på horseshow där bloggar som dressyrmupparna , Zimdahl o typ några andra hästbloigfgare ska komma o typ stå i montern. Kan ju bli lite kul att kolla in! :)
På fredag är det ridning gånger 3!
ja det är det faktiskt :D Först ska jag besöka Nuntorp med Johanna, en skola som har prova på dag!
När vi sedan kommer hem så ska jag till Clareberg och rida lektion :D
Efter att jag har ridit lektionen så ska jag hoppträna! :)
Kommer bli skitkul :D
Undra om Johanna med ska hoppa då .. ?
Nu vet jag inte vad jag ska skriva ..
FÖR ER SOM E OROLOGA så sprids inte hackers till eran dator om ni besöker bloggen :p
Okej man kan bli hackad varsomhelst oc´h jag blev hackad utav några som hackat sig in på Kissies blogg. Men nu är det borta från hennes hemsida.
men somsagt det finns inget virus på denna blogg!

Ska köpa såna under GBG horseshow ;)
Jag tror att jag kommer blir pank ..
Vill köpa en mobil för 999:- o så vill jag även köpa en egen bärbar dator! :(( 


                                                                                                                                 EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0