En liten kort förklaring till varför jag e seg...

Hej! Jag skall försöka korta ner denna förklaringen så mycket jag bara kan... Eftersom jag är inne på min. iPod ... Just nu är jag inne i en jobbig situation eller vad jag ska kalla det för... Mycket läxor och kön ska jag dessutom åka till Norge. AlltsÅ för en timma sen hade jag precis börjat med packningen, tack och lov att jag är en nattmänniska. Snart så kommer allt komma igång igen. Min uppdatering kommer äga och vad ska jag mer säga? Kanske kommer någon tävling eller liknAnde. Men jag får tacka er läsare för drar engagemang att läsa bloggen trots att uppdateringen suger! Hoppas att det finns internet pÅ hotellet... Annars kanske dom har något surfrum så att jag kan skriva något nytt varje dag. Ni som läser bloggen äger verkligen och allA KOMMENTARER VÄRMER! så fortsätt gärna pÅ samma sätt kära läsare! // Emma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0