Dålig uppdatering ! och en lång text ?

helloo,
jag vet att det är riktigt dåligt med uppdateringar,
men jag har haft de lite stressigt o.s.v
vi ska ju flutta så ja mst hälpatill o fixa huset -.-

ee  aja ridningarna med Pedro har gått bra :)
han har vart pigg och glad,
igår tex så kicka han och galoppera helatiden x)
ee han kickar skithögt ibland
jag redut med Cissi :)   så skulle vi bara trava lite, men nej pedro skulle galoppera
han galopperar ju så kort så de går ju inte fort men han kickar och allt

aja sen efter de hämtade mamma mig så åkte vi till crk :)
prata lite med julia om en ponny ja ska provrida och kanske ta honom på foder
sen då :)  aja sen börja lektionen och alla red ponny, så fick ja en liten d-ponny vid namn sirius
gick kanske bra mene han va busig, jaja

sen hoppträningen då, fick ja lilla älsklingen ^^ Dino♥
gick bra, men han tvärstanna några ggr ? :S  inte vet ja vf
men aa  han e som han är
vi hade 2 hinder mellan dem va det 18 meter, skulle vi ha 5 galoppsptång
men vi fick varigera för mig för det blev förlätt.  det var ju lätthoppträning så vi fick
varigera för dem som var med liksom.  så skulle ja har 6 galoppsprång,
va ju inte svårt, sen 7 de va lite svårare, sen 8 då klantade jag mig lite x)

sen fick jag välja galoppsprång och då ville jag komma på 6,
a de skulle bli 6 men help plöttsligt hoppa han åt sidan och då va jag redan i luften
man mst nämnligen hjälpa han lite när han hoppan nära hindrerna att stå upp i sadeln.
och då ramlade jag av,  ja hoppa upp på hästen igen och så :)
sen fick ja ont i ryggen, sen när vi gick in i stallet fick ja as ont i magen mellan revbenen
och i ryggen, så fick ligga i sängen hela kvällen x)  bushäst♥♥ ^^

så idag blir det ingen ridning för mig :/  får åkaner och mocka o fickamaten och så
bara   japp de va de   vi får höras av snart pöss♥






( bilderna på dino kan jag inte läggaupp på datan eller så :/   men jag ska försöka) (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0